Pierwszy wpis na blogu popełniłam jesienią 2002 roku. Przez ten czas zmieniło się bardzo wiele. Platforma, na której wówczas pisałam, przestała istnieć. Kilkukrotne zmiany adresów i zacumowanie na kilka lat na blogspocie – to najkrótszy opis tego, gdzie pisałam przez te wszystkie lata. Większość wydrukowanych wpisów stoi na pamiątkę na półce. Przez te wszystkie lata poznałam mnóstwo ludzi, bez których moje dzisiaj byłoby inne. Poznałam w sieci prawdziwych przyjaciół, a jeszcze wcześniej, bo w 2003 roku poznałam mojego męża.

Nadszedł jednak czas, kiedy postanowiłam część mojego dotychczasowego życia zostawić symbolicznie za sobą. Ostatnie trzy lata przyniosły ogromne zmiany i wraz ze zbliżającym się 2015 rokiem, warto zacząć na nowo. Dlatego witam dzisiaj tutaj starych i nowych znajomych. Mam nadzieję, że zechcecie poprawić adres do mnie w swoich linkach i będziecie mnie odwiedzać. Tym razem nie obiecuję, że pojawię się na dłużej. Tym razem to wiem.

A jak u Was po świętach?

ja

